Kalas

Första och andra doppet är nu avklarat för mig och sis,
drog ut till Bresse i torsdags, och vi kunde inte åka därifrån
utan att ha badat, så det blev 2 dopp :)

Ännu en riktigt bra helg!
I fredags var det först jobb hela dan, sen hem
och svira om snabbt som sjutton.
Började med en fördrink hos Hannah, sen blev
det förfest & utgång i Uppsala. Först hamnade vi på
en pub, men sen ville vi tjejer dansa, så vi smet iväg
till Kalas. Hur kul som hellst, tack tjejer :)

Lördagen spenderades ute i Ryssbo med Jenkan & Jonkan,
vi grillade och spelade skib-bo, riktigt trevligt :)

Idag har man spenderat dagen ute på sjön, sen blev det
GOKART även denna söndag. Och jag vann, måste faktiskt erkänna
att jag är rätt grym. Han som äger det sa tom att jag var riktigt duktig
och körde väldigt jämt, kul att höra :)


Bild från i fredags, snodd av Jossan

-

Dock knäckte jag till ryggen sist vi körde, och ryggen hade
inte blivit bra tills idag, men körde ändå, så nu är ryggen pain in the ass :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0