Härliga dagar

Var en jätte trevlig kväll hos Anna i lördags, avslutades
på joar! I måndags var det jobb som gällde, och sen dess
har jag varit leeeedig : ) Underbart!!
I tisdags så spenderades dagen ute i Ryssbo/Bresse, jag o J målade
plankor, sen blev det sol & bad i Bresse..
Onsdagen blev det lite solande på baksidan, sen klippte jag mig,
hör och häpna. Dock bara ett par cm, men bättre än inget ; )
Kvällen spenderades på Terassen, med god mat och trevligt sällskap!

Idag har vi varit ute i Bresse heeela dagen och solat & badat, helt
underbart.. Så varmt och skönt! Bäst att passa på på sina lediga dagar,
för snart drar sommar schemat igång..

Midsommar imorn, det blir nyktert och lugnt, en annan jobbar ju
hela helgen sen.. Har inte "firat" midsommar sen 2007, haha..
Men det gör inget, är inget speciellt längre!

Nu har man fått lite färg också, så nu ser man inte ut som ett spöke ; )

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0