Parningslek??

Har två flugor hemma hos mig som försöker para sig då och då!
Den ena verkar spela lite svårflörtad dock...
Skulle ju uppskatta om dem höll sig utomhus, men icke!
Dom får väl underhålla mig medans jag dricker lite vin i väntan
på att Sofie ska komma och göra mig sällskap :)

Vart och hämtat min soffa idag, äntligen :)
Passade in finfint, så nu slipper folk sitta på golvet när dom
är här!

Kvällen tänkte vi spendera på Terassen, som vanligt på onsdagar
känns det som, haha ;)
Men man lever ju bara en gång, det är fint väder och sova kan man göra
när man blivit gammal, right?

xxx

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

hur jobbar du i morgon kvinna?

2010-07-22 @ 16:51:05
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0