Grillkväll & Äventyr?

Som sagt, en riktigt vaaaarm dag.
Men inte blev det nå bad för min del ändå!
Får ta igen det imorn, för ska tydligen vara så här
varmt då med. Och jag orkar inte smälta bort, svettas
och vara klibbig. Nog för att jag älskar sommaren, men
vatten måste finnas att tillgå :)

Sen nu ikväll har jag haft trevligt besök,
Josefine, Karoline & Jason har spenderat kvällen här.
Karro kom med den ypperliga ideén om att grilla, sagt
och gjort, så blev det :) Så underbart gott!!
Sen blev det lite kubb också. Sen ville jag o J hitta på
något äventyr, men vi fick ingen resopns riktigt på det,
och klockan var över 20, så inte så mkt som var öppet då.

Nu är det dax att mysa med kudden! Skulle ju behöva dra
igång och packa imorn också, snaark. Hatar att flytta, packa
är nog det t r å k i g a s t e som finns!! Men i den här värmen går
det ju inte att göra så mkt, finns ingen ork. Så dagen kommer
nog spenderas på beachen ;) Det gillas!



God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0