Stor Miss

....Ibland önskar man sig bättre minne!
Jag hade fått infon av en vän om att Backyard Babies
spelade på Tyrol, igår :( Blev påmind igår eftermiddag igen.
Fan vad lack jag blir på min själv ibland..
Fan, fan, faan! Jag som ville se dem igen..

Annars då, jobbade igår, tog sällis min Jossan hem!
Sen skulle vi åka och handla, fanns dock ett litet problem.
Bilfan var inplogad, så i 45 jävla minuter stod vi 3 st och skottade
fram bilen, putta och hade oss. Och vi ska bo inne i stan, inte
landet? Hatar Enköpings kommun, i förrgår när det snöade, tror
ni att det var några plogbilar ute då? NEEEEJ!!
I vanliga fall tar det mig 7 min att gå till jobbet, igår morse tog
det 20 min!!! Ej okej..

Hände en rolig sak på Maxi också, haha..

Sen kom Mallan förbi och tjattrade en stund :)
Efter det blev det spelkväll, Monopoly City!

Kvällen blir lugn, jobbar till 21, like always ;)

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0