Nyår -och födelsedag

... Jag lever! Har bara inte haft orken att skriva.
Nyårsafton spenderades ute på landet med Mallan & Tompa
hos T1an, med lite folk.. Alkohol, mat, alkohol, raketer, alkohol, osv.
Var ju inte så lockande att jobba dagen EFTER nyårsafton, menmen.
Var bara att pallra sig dit. Var dock liiite tufft, men överlevde :)

Sen fyllde jag år, 2/1-10 eller hur man nu skriver.
Gick och blev gammal, 23 år. Som firades med middag
hos mormor :) Sen kom Foppa, Mallan & Tompa hit, och vi
spelade monopol. Linus & Rolf närvarade även, såklart :)
Så de blev en spelkväll till kl:04 på morgonen..

Sen dess har vi fortsatt i dom spåren, jobb & monopol!
Vilket är väldigt skoj :) Och igår blev det lite tecken & slå, var
länge man körde det. Vilke var väldigt skoj! Så vi har haft oss
ena riktiga mys/spel kvällar jag, lina, foppa o roffe!

Och idag har killarna köpt ett nytt monopol som vi ska inviga!
Detta verkar dock lite krångligare, men det fixar sig nog :)

xxx

Kommentarer
Postat av: Josefine

nu är det ju 2010, dags att börja planera inför sommaren. spara pengar och kolla flyg. när ska du åka ? =)

2010-01-06 @ 11:55:41
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Josefine

en fiskbulle med planering låter perfekt! :) ja ska till ikea idag så jag får kika efter en glasskål :)

2010-01-07 @ 14:49:45
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Josefine

nej det glömde jag. vi bara sprang igenom och köpte det som johan skulle ha. men man åker väl dit snart igen säkert :)

2010-01-08 @ 11:14:48
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0