Musikvideo inspelning i bilen

Kunde man ju nästan tro att det var när Mallan släpade
med mig till Västerås idag, riktigt bra poppat av oss! :)

Just det, jag höll det jag sa, det blev en: Vit helg, hör och
häpna gott folk :) Men nu har jag ryckningar i kroppen
efter att få dansa, haha..

Idag har jag varit duktigt och pluggat, check.
På´t igen imorrn bara..

Nu ska jag o Mallan snart gå till Karoline för att ta oss ett
glas vin, Marmaris ligan samlad igen. Vem vet, årets
resa kanske blir planerad? :) Det kommer absolut pratas om
det iaf, sen får vi hoppas på det bästa.
Jag o Jossan har redan smidit lite planer på jobbet, höhö!

Nej, vin & snack var det ja..

Later, xxx

Kommentarer
Postat av: Josefine

nya traditionen då, vin på måndagar! :) blir ju billigt också eftersom att man inte kan gå ut! haha!

2010-01-12 @ 15:07:29
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0