Håll i hatten

..Det verkar bli en VIT helg! Undra om min kropp
orkar det?? Haha.. Fast ska ju inte säga för mycket,
lördagen är inte slut ännu.

Kvällen igår spenderades ute hos Jossan & Marcus,
Mallan & Tompa kom och hämta mig. Sen var det en
olycka på 70ian, så vi tog en äventyrs väg, som vart
både lite pinsam och rolig. Men fram kom vi.
Vi blev bjudna på jätte god mat, sen blev det paltkoma
i soffan framför Let´s Dance :)
Hemgång vid 22.30 cirkus.. Lika bra det, för 05:20 ringde
min klocka imorse, bara att dra på sig kläderna och pallra
sig ut i - 25. TJUGOFEM MINUSGRADER, jag är verkligen inte
gjord för detta kalla klimat, höll på att frysa fast i backen på
vägen. Usch!

Är hemma på mina timmar nu, men ska snart tillbaka igen
Men kvällen kommer bli lättjobbad, för jag & Jossan jobbar :)

Planerna när jag slutat är ännu inte spikade, men får se om
man kan hålla sig till en vit helg, haha. Kanske skulle behövas?
....Eller ;)


Later xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0