En lugn helg

Har det blivit för mig del.. Jobbade i fredags kväll,
och troligen drog jag på mig magsjukan då, usch!
Men är på bättrningsvägen nu :)
Så det har varit en hemmahelg för min del, pisstråkigt
men vad ska man göra åt saken? Not much..
Blivit tidiga kvällar och tidiga mornar och film!

Men det finns ju andra som har det värre, så mitt
"problem" kan ju jämföras med en fis i rymden :)

Missade morfars kalas idag också, han blir ju hela 80 år.
Men kände att jag inte ville dit och ev. smitta ner folk.

Ikväll blir det till att titta på Johan Falk, riktigt bra filmer!
När tom Roffe tycker det, så är det kors i taket!

På onsdag är vi ett steg närmre vår Marmaris resa :)

...Later

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja nu är vi ju snart under 200-dagarsstrecket! :)

2010-01-25 @ 13:45:17
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0