Break your heart


"If you fall for me, Im not easy to please
 Imma tear you apart, Told you from the start,
 Baby, from the start"



Sjukt bra låt!

Idag har jag tagit mig i kragen och bokat en klipptid, scary!
Tycker inte om att klippa mig, men ändå så tycker jag om det.
 Är ju skönt när man väl går därifrån, men innan man är klar är jag nervös.
Är så nojjig med mitt hår, tänk om det blir fel, fult, för kort osv.
Är rädd att det inte växer ut igen :P 
Men nu är det dax, är faktiskt för lång, kan inte göra något med det,
tuperingen orkar inte ens hålla det uppe, haha! Då kanske det är dax.

Lalala, jag vill ha l ö r d a g e n här, nu!
You´ll never know whats going to happend ;)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0