You tell me

Hade en toppen kväll i lördags. Lite stress, men det gick bra!
Jobbade till 21, sprang hem, svirade om och gjorde mig i ordning.
Hannah kom och hämtade mih 21:30, kors i taket. Snabb som en raket
när det väl gäller! Hem till Hanna där även Jenny var :)
Vi drack, snacka skit och hade allmänt trevligt.
Sen blev det taxi ner till Joar Blå, samma gamla visa.
Och där var det skojj som vanligt :) Mycket folk, skön stämning
och till och från bra musik, eller det jag minns var det bra musik :)
Finns dom som säger emot mig där, haha.. Men huvudsaken
att man haft kul, och det är svårt att misslyckas med mina vänner :)

Igår var en seeeg dag, allmänt trött bara!
Knallade hem till mamma och fick kebab. Jag, lina o Roffe somnade
typ i hennes soffa. Trevligt sällskap hon fick!
Sen var det bara att inhandla chips, sen hem. Kollade på
Solsidan, I en annan del av Köping och Wallander, sen sov man ganska fint.
Förutom att jag har blivit sjuk, IGEN :( Hostar & snorar som en galning¨.
Nyser 24/7 också. Yey, välkommen förkylningen, IGEN!


; Ibland skulle det vara underbart, men sen när jag väl tänker till?
Vill jag verkligen? Eller vill jag inte? Vissa dagar vill man och andra
inte. Kan man inte göra båda delar? Sist gick det ju verkligen inte, kanske
därför jag backar och tänker 8736 gånger osv. Kanske det har "skrämt"
mig. Hm, jag vet varken in eller ut. Sad but true! ;



Väldigt schnygga bilder ifrån Joar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0