Words

Igår vart det en trevlig dag/kväll med två
tokstollar.. Blev lite mycket av det goda också, hua.
Allt avslutades med en film, alla 3 var ganska trötta, förutom
Jossan som brukar somna till filmer, haha.
Idag har jag varit lite duktig också, bäddat rent i sängen och
dammsugit.. Det förstnämda är ju mycket mysigare om man delar
sängen med någon, för alla blir ju glada över en nybäddad säng,
men när man gör det för sig själv, då vet man ju att den är det.
Ingen mysig överraskning som väntar, hm!!

Nu ska jag väl försöka ge mig på pluggeriet,
Etik & Livsfrågor, känns sådär kul :-/ Men som en klok vän
sa: "du måste ju låtsas att det är intressant så det blir kul",
får försöka ta till mig dom orden och ge mig fan på det.

Jag vill ha helg nu känner jag!!!



- Jag saknar våra nattliga (minst) 3 timmars samtal, varför påminde du mig
om dem igår. Det var tider de! Spänning på hög nivå..


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi kommer ju va hypernervösa när det bara är 10 dagar kvar. hur ska denna semester gå och hur kommer vi må när vi kommer hem? hahaha.... tur att vi kommer ha kamera med oss iaf så vi kommer ihåg den allt :)

2010-02-17 @ 09:30:44
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0