Torsk

Kvällen tillbringades uppe hos Fia en stund igår,
sen drog jag mig hemåt och kollade på film..
Somnade hyffsat tidigt.. Lika bra det, för en annan
var ju uppe med tuppen och kollade på OS Hockeyn,
Sverige - Slovakien (3-4). Som ni såg, slutade med torsk
för vår del :( Men det var en fartfylld match att se på
(om man bortser ifrån första perioden och en bit in i andra),
men sen hände det grejjer.. Synd att vi torska bara!!

Kommer att vara skapligt trött ikväll igen, eftersom det blev
en tidigt morgon.. Pensionär varning?!

Nähe, om man ska dra igång med städningen kanske.
Så har man det gjort sen.. Men det är ju SÅ tråkigt, oftast!

Hade en riktigt sjuk dröm inatt, haha.. Både störd, komisk,
skrattretande och allmänt, konstig!

xxx


Kommentarer
Postat av: sofia

wv : vi började vid tio och bestämde att klockan tolv skulle vi sluta, den som vann, vann. bklev lina ;p



men jag ahde alla gröna och diamanthöjden men som vanligt snodde lina den av mig :( lackade lite då eller ;p haha

2010-02-25 @ 09:28:57
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

Klart man har ;) har ju vart i Tyskland så! :D hah

2010-02-25 @ 09:46:58
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0