Sista rycket

Sitter på jobbet, bara ca 30 min kvar tills jag
kan knalla hem, svira om och dra iväg :)
Fan, tiden har gått riktigt sakta idag på e.m, ej okej!
Men nu på kvälls kvisten har den rullat på. Men jag vill
gå hem NU ;) Missar ju tid, haha.. Men jag får ta det, och
ligga lite efter de andra som möttes redan kl:19.

Mello rullar på i bakrunden också, får väl kolla lite på det kanske!
Eller så spar jag mig och kollar nästa lördag, var inga intressanta
med idag har jag för mig...?

Som Jenny sa igår, man skulle ha en tidsmaskin så man
kan "vrida fram" och "vrida bak" tiden, skulle vara ganska grymt.
Då skulle jag vrida fram till kl:23 ikväll. Sen i veckan skulle jag nog
vrida tillbaka tiden tills då jag var 14 år, vara där någon dag, sen
back to the real life again. Det skulle vara lagom tufft ;)
Gud, nu känns det som om jag bara skriver och skriver.....
..Massa skit, tidsmaskin liksom? Hahah..
Men det får ni ta, huvudsaken att jag är taggad och håller mig
sysselsatt, så tiden rullar på :)

Ha en toppen kväll/natt, för det ska vi!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0