Rockstar Helg

Fredagen var lugn, jag o Jossan jobbade :) Sen hem
och gjorde inte så mycket mer! Laddade inför Lördagen!

Lördag: Mallan kom och hämta mig, vi åkte och handlade
och beställde oss en varsin sallad. Hem till mig, åt osv.
Sen gjorde vi oss i ordning, Jossan kom och Spotify var
på högsta volym :) Vi skulle ju ha varit hos Mallan, men
det blev ändrade planer i sista sekund. Så vi slog ihop folket,
och var här istället. Vilket resulterade i, enligt mig, en riktigt
lyckad kväll.. Vi drog sen ner på joar, dansade och hade hur
kul som hellst.. Sen förblir min mun stängd ; )
Kom iallafall hem 13:30 i söndags, efter ännu mer alkohol,
spel och trevliga människor, haha!

..Som sagt, party like a rockstar!!

Sen sov jag bort hela söndagen, från det att jag kom hem
till 8:30 i måndags, det var den söndagen det!
Menmen, kul hade jag iallafall, huvudsaken det!

Nu måste jag göra mig i ordning, en lunch med Jenny
väntar :)

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0