Plugg nörd

Vaknade förvånansvärt tidigt idag, kl:8 var jag uppe,
utan "hjälp". Vakande av mig själv, starkt!

Har varit förbi Myran idag och bytt böcker :)
Nu är det Etik & Livsfrågor och Psykologi som
står på schemat för mig. Och har kollat igenom alla
uppgifter.. Lite smått invecklade måste jag erkänna!
Men det är bara att plöja igenom, det ska nog gå bra
om man ger sig fan på det.

Är hos Mallan nu, Jossan är också här.
Har fått lite mat i magen, och snart väntas
äppel paj = enegri för att orka plugga ;)
Var ju tänkt en pluggdag idag, men det är lite
trögt på den fronten. Men imorn har jag ingen
skola, så får plugga dubbelt så mycket då :)

Nu ska jag återgå till det jag kom hit för, och det stavas
P L U G G A !




xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0