Morgon sol

Idag vaknade man av ett fint väder, väldigt kallt dock!
Men, fint att se på innefrån...

Kvällen igår unnade jag mig ett bubbelbad, vilket
var väldigt skönt :) Skulle läsa ut min bok också, men
det var så skönt att bara ligga där och bubbla, koppla av
och lyssna på musik. Så jag somnade nästan!
Varför gör jag inte det oftare??

Sen blev det två filmer, och lite bokläsning!
Riktig hemmakväll igår, det enda som saknades var
väl ett mysigt sällskap & massage, haha.. (två flugor i en smäll?)

Idag ska man slå ihjäl ett par timmar på jobbet också,
värdelös tid, men man får tänka på pengarna!

xxx

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Me too! :) Lördag = fest!

& på söndag är jag bakfull och ska på dop! haha



2010-02-24 @ 11:12:58
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

Klart det blir utgång! för dig med väl? hur ser din kväll ut?



Sant, dock kan jag tänka mig allt ljud/barnskrik osv under dagen, det kan bli jobbigt.. men jag ska väl kanske inte lyckas bli kalasfull.. vi får se ;p

2010-02-24 @ 12:03:21
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0