Is it really over?

Lördagen blev en lugn sådan (om man bortser ifrån snökaoset)
Jag, Lina & Roffe drog upp till Fia. Vi beställde mat, och det
smaka skit :( Tur att Roffe blev nöjd iaf.. Ingen av oss andra.
Värdelöst när det blir sådär, man är skit sugen och inte ätit
ett skit, så blir det bara pannkada av det hela..
Kanske för att jag helt har tappat aptiten på "skräpmat",
dvs. pizza, kebab, donken, fikabröd! Är ju bara bra, men nått är fel.
Godis smakar skit, likaså skräpmat & kakor, jag har "förätit" mig på
chips, så det är inte heller gott längre :/ Vad ska man svulla med
nu då?? Naturgodis är också äckligt! Hm..
Aja, vi kollade på Mello hos Fia iallafall, vilket s k ä m t, vart är
det påväg?? Jag kollade tills Darin hade kört, sen drog jag hem.
Bra trött, så det var lika bra :)

Idag har det inte skett mycket.. Laddat upp kort på fejjan, yey!
Och varit ute och skottat kilovis med snöö.. Först för att hjälpa Roffe,
sen för att det behövdes. Sjukt tungt, jag kommer ha träningsvärk imorn!
Så någon timme har det blivit i den friska luften, var helt rödrosig när jag
kom in.. Det var ett riktigt skridskoväder idag :) Synd att jag är så lat och
inte äger ett par grillor, haha!

Hur kvällen slutar återstår att se...

xxx

; Du är bra knepig! Men det visste jag ju redan, men ändå.
Tänk en gång till, för ditt eget bästa. Vill dig bara väl, trotts allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0