Hjärntumult

Mallan sa igår att hon skulle titta på Hockeyn imorse, kl:6.
Du är ju galen sa jag..
Och vad gjorde jag då, joo kollade på Hockeyn!
Men det var de värt, vi vann ju med 3-0 mot Finland..

Min hjärna går på högvarv, snabbaste programet som på
en torktumlare, typ.. Varför??
Kan jag bara sluta tänka så jävla mycket, det är inte ens
värt energin. Jag vill inte, men hjärnan lever sitt eget liv!
Blir tokig....

Får väl hoppas på lite positiv energi i veckan, ett stort plus
skulle ju vara om snön & kylan som bara möljer på ger sig av.
-32 grader har det varit här i Enköping inatt/morse. När jag klev
upp för hockeyn stod termometern på -28.3, burr!

Ikväll ska jag jobba med Jossan, då blir det lite annat i tankarna.
Kommer bli en hel del Marmaris snack skulle jag gissa på ;)
Jag vill vara där NU, då går hjärnan på lågvarv iallafall och jag
slipper frysa!

xxx

;Vill bara ha ut dig, dig OCH dig ur min tankebana!!
...Negativ energi på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0