Enköping

Behöver jag säga mer??
Vilket jävla kaos det är i denna stad...
Visst var det mycket "skit" förr, men efter allt
man hört och vet nu, vad är det för fel på folk i denna stad?
Man skulle lätt kunna skriva en "sanningens bok", och folk ifrån
andra ställen skulle tro att man drev, hittade på osv.
Det är helt sjukt.. Jag fattar då inte vad folket tänker med!
Antagligen in-gen-ting!

Det var en bra kväll igår för min del iallafall..
Började med middag hos Hannah, sen blev det singstar,
spel och alkohol. Sen drog vi ner på joar, som slutade med att jag
o Hannah hade "vatten krig" på dansgolvet, haha..
Men kul hade vi :) Blev lite blött dock! Bra kväll & natt ;)

Idag är det Alla Hjärtans Dag, men det sket man ju i..
What to do liksom, inte ett skit.. Haha!

Ska hem till mamma och äta middag, det är väl de..
Potatisgratäng och fläskfilé, sitter ju inte helt fel.
Det är väl min alla hjärtans dag det, yey!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0