Dröm

Idag har det varit en bra dag :)
Lite seg dock, men jag är klar med en kurs :)
Så jäkla skööööönt.. Så nu är det bara att beta av nästa!
Väntar bara på böckerna, så nu är man i rullning igen, yes.

Blev en snabbis ner på stan också, skulle bara posta ett brev,
men kom hem med 2 påsar! Dust it till håret, slingmedel, en
tröja och en snygg ring, som jag har letat, och denna PASSAR.
Chock, ringarna passar nämligen aldrig på mina fingrar annars,
dom gör bara stora ringar verkar det som, för mig passar dem inte.
Men nu, jag har hittat en, wiho. Plus för det!

Vad jag drömmer och längtar till sommaren.....
Brunbrända ben, bara ben, barfota, sol, bad, vaaarmt,
mysiga sommarkvällar, jordgubbar, solglasögon!
Blir så frustrerad när jag öppnar min garderob och ser mina
fina converse skor som bara skriker efter att få användas..
Tycker ju synd om dem ;)

Igår blev det iallafall till att umgås med Mallan & Jossan, lika
tokigt som vanligt :) Mycket Marmaris snack, nähe? ;)
Senare på kvällen så vart det Monopolspel hos Fia :)







xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg du är Emma! :***

2010-02-11 @ 18:56:39
Postat av: Josefine

dagar utan marmarissnack finns ju inte! hur skulle vi annars klara av denna vinter ? =)

2010-02-11 @ 20:47:49
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Josefine

ja det hoppas jag iaf, får se om jag hittar något! :)

2010-02-12 @ 09:27:50
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0