Lördags lyx

Jobbat hela dagen, sen blev det en sväng med hunden :)
Sen tog jag o josephina en sväng med bilen...
Efter det blev det lördagslyxmat: Nudlar, ojoj, slog på stort!

Blev lite häng hos grannen tills för en stund sen.. Hon skulle iväg o jobba
och jag är trött, som vanligt. Såg inte ens klart Idol finalen igår. Somnade
innan nyheterna börjat. Pigg! Tur att alla uppdaterar på Facebook, så man
kunde kolla det direkt imorse när man vaknade, haha!

Nej, nu är klockan mycket. Kommer väl hinna se början på Sex and the city
filmen, sen sover jag..

Jag som var sugen på en öl eller två ikväll, men icke (där sparde jag pengar)! :)

God Natt

Kommentarer
Postat av: josefine

du höll dig vaken bra länge. nu har ja två timmar kvar, ja står nästan upp och sover nu. haha!

2010-12-12 @ 04:47:43
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0