Friday

Jobb har stått på schemat idag, och nu sitter jag och äter färdig grillad
kycklig.. Orkade inte laga mat (som vanligt med andra ord)! Nu får man i sig lite iallafall!

Åh, ikväll blir det ännu en mysig bastukväll ute i ryssbo, skönt!
Eventuellt nått glas vin också, det är ju ändå fredag..
Kanske min rygg inte värker all the time. Får ta massagen när jag är i Thailand :)

Frågan är vad man ska göra innan kompanjonerna inför kvällen slutar,
finns ingen disk, behöver inte städa, jag har inget att tvätta och julklapparna är inslagna!
Handla gjorde jag påväg hem ifrån jobbet..



Haha, snygg bild ifrån en "msn dejt". Ville dock klippa bort den andra ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack!

Vilken nostalgitrip jag fick nu när jag såg din msn date bild:) såna hade jag och min man jämt förr... på den gamla goda tiden haha!

Ha en trevlig kväll!

2010-12-18 @ 01:08:31
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0