Dan före dan före dopparedan

Livstecken, jag har varit utanför dörren idag :)
Valde nog den kallaste dagen att gå ut på dock. När jag vaknade till tidigt imorse
visade termometern -27 grader. Men sen blev det "varmare", var bara -22 när vi gick
ut. Men jag var upp på vinden och hämtade termobyxerna, så det har jag haft på
mig idag, annars hade det varit ruggigt kallt.

Är hos mamma nu, har bakat knäck, och
så ska det bli en julmacka sen. Eftersom jag jobbar imorn och julafton, så får vi ta julmyset
idag.. Syrran o hennes karl kommer också, hoppas dom får med sig WII:t, så man kan
spela lite :)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja i sommar ska vi åka, om mannen fixar sin armé tills dess. Det har vart lite strul och hans två månaders uppskov är slut nu så han måste skjuta upp den igen. Men vi har planerat två månader från typ sista veckan i juni till augusti. :D längtar



Ska du åka nästa sommar? :) God jul på re!

2010-12-23 @ 14:19:07
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0