Bra minne

Ledig igår = tvättstuga..
Efter det så blev resväskan nästan
färdigpackad. Sen gav jag o sis oss ut på en cykelfärd
genom staden.. Lite motion skadar ju aldrig!

Senare kom pappa förbi:
Han: Visst fan, du åker ju snart. På måndag va?
Jag: NEJ, nu på fredag..
Han: Jahaa?!
Sen sa jag, du kommer väl ihåg att du ska hämta oss??
Han: När var det då, nästa fredag?
Jag: NEJ, lördag den 28e, om TVÅ veckor.
Han: Jahaa, det hade jag fan glömt. Skicka sms o påminn mig sen.

Haha, det känns ju tryggt, eller?
Jossan, tror du att vi kommer hem? Haha..

Nu blir det en dusch innan man ska jobba!

Kommentarer
Postat av: josefine

det finns ju buss annars ;)

2010-08-11 @ 20:03:56
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0