Uppe med tuppen

..Var jag idag! Har fått mycket gjort vill jag säga!
Jag har bakat bullar (har aldrig sett min syster glad
när hon är nyvaken och precis kommer upp. Annars är hon
ett åskmoln, idag hade hon ett riktigt smile) Hon kan alltså
chockera hon också :) Städade lite emellan jäsningarna,
och gjorde klart det när bullarna var klara.
Sen har jag jobbat hela kvällen.

Imorn är det jobb som gäller igen, eller a hela helgen!
På måndag är jag ledig (om jag har tur). Men det är bra,
jag o Jossan ska räkna våra löner i vodka&redbull, chips
och vatten. Det är typ de vi levde på i Marmaris förra året ;)
Och vi överlevde ju den veckan, haha!

Nu blir det sängen!



Slutresultatet.. Blev dom goda Lina?

GodNatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Dom blev GRYMMA! Godaste frukosten på länge :)

2010-04-22 @ 22:37:00
URL: http://linabodin.blogg.se/
Postat av: josefine

jag var faktiskt på hm igår men den som jag vill ha finns inte. :)

2010-04-23 @ 08:29:14
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0