Sweet

Underbart väder!! Synd bara att man ska spendera
dagen/kvällen på jobbet. Så jag får väl nöja mig med att
kika på solen ifrån insidan, hm.

Man har hunnit med en del idag, en annan har ju blivit gammal
och vaknar aldrig efter 8:30 nuförtiden. När man har sovmorgon
och får sova ut, nej då är man klarvaken vid 7 halv 8, yey..
Lite skönt också, men vafan, någon dag kan jag väl få sova, eller?

Igår blev det grillning hos Mallan, smakade väldigt bra måste jag
erkänna. Hon är en riktigt hejjare på det där :) Blev dock paltkoma
efter det. Att man aldrig lär sig att äta med måtta! Sen blev det lite
bebis koll på ultraljudskorten, i Oktober är lilla loppan beräknad.
Ska bli spännande och roligt :)

Snart dax för att svira om för jobbet..




Det man inte kan få, vill man ha ännu mer!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kanske skulle ha skippat chipspåsen innan ; )

2010-04-28 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0