Jag diggar dig

Jobb - check
Städ - check

Nu kollar jag på när sis städar, kul! Naat..
Men är för trött för att göra något annat, haha!
Skulle i stort sätt kunna gå och lägga mig nu känns det
som. Men det går ju inte!

Imorn är det valborg, inget speciellt med det tycker jag.
Var mer roligt förr när man var "liten". När man inte fick
åka till Uppsala, man skolkade och åkte ändå osv. Nu känner
jag ingenting för det. Därav att jag ska jobba, hela helgen dock.
Menmen, det är bara att tänka på pengarna :)

Sen kan man ju ta och festa till det nästa helg om det skulle
vara så :) Jisses, jag har varit lugn nu ett tag på festfronten.
Eller, jag har inte varit ute iaf. Vuxenpoäng - check ;)


Catch me if you can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0