Kan det bli värre?


Fredag: Var hos Mallan och grbbarna och kikade på film, syrran var även med ett
tag, sen efter filmen spelade Röbin massa gamla godingar (musik), då drog M fram
boxningshandskarna, så vi "slogs" lite, sjöng och hade allmänt roligt :)
Sen åkte jag hemåt, därefter blev det en myskväll kan vi säga :)

Lördag: Gick en sväng på stan, skulle kika efter en klänning, men istället kommer jag
hem med skor, kjol, tröja och solglasögon (har ju slarvat bort mina). Så kan det gå!
Sen var det dax för jobb, och det var ju inte min och Denise´s kväll. Vi brände popcorna så
det lukta skit, sved i hals och ögon och micron är pajj och diarré brun nu. Sen spiller hon ut halva
saftflaskan på golvet, så det ser ut som vi har skjutit någon, så vi skurade govlet TRE gånger, men det
var fortfarande som att gå i klister, sen spolar jag ner hela mina ben med vatten osv.

Mallan kom hit vid 21:15, vi drack och gjorde oss i ordning, för det vankades förfest på fabriksgatan.
Till en början var väl alla taggade, men vi var 10 st, 3 av oss gick ut, haha. Jag, Mallan o Karin!
Men jag hade en jätte kul kväll endå. Man gör det till vad man vill att det ska bli, visst?

Söndag: Lunch - pizza, middag - kebab, fan vad nyttig jag känner mig! Blev en lugn dag, slutade med
söndagsfilmen i sängen, den utvalde, jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Fan din klänning var super snygg! Den skulle ja vilja låna någon gång! :D Puss

2009-09-08 @ 11:20:13
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: Paulina

Ja den var verkligen jätte fin! =) Hade du kul i lördags då? PUSS

2009-09-08 @ 21:52:15
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0