K A N O N HELG

Har haft ännu en toppen helg :)

Fredagen började med att jag & Hannah drog till Västerås för lite shopping, och
shopping blev det! Jag fick med mig hem: ett par skor (sneekers), ett par brallor,
en jeans skjorta, en t-shirt, typ, och en halsduk! Hannah gjorde också några fynd!
På kvällen blev det Idol kikande och singstar sjungande hos Hannah :)

Sen hände något roligt på natten, jag satt på trappen, då kommer det två karlar
och rullar på en stor höbal (sådana vita som ligger på åkrarna) utanför oss,
öh okej tänkte jag, ringde syrran och viska i telefon, typ. Sen när jag tror att dom här
två karlarna åkt, smyger jag fram runt husknuten och kollar vart dom gjorde av den,
då var dom ju kvar, och då fick jag reda på att grannen fyllde 30! Så dom var där och busade
för honom. För sen kom det 3 höbalar till, och ett stort lass med däck, så det är tjusigt utanför
grannen må jag säga! Blev en underhållande natt iallafall..

Lördagen var det galej hos Hannah (försenad födelsedagsmiddag), jag och Mallan började
hemma hos henne, gjorde oss i ordning osv. Sen kom Jossan och hämtade oss, vi åkte ner till Hannah,
där det var fördrink, sen mat och vin :) Sen blev det singstar & grogg för hela slanten! Senare blev det
taxi ner till Joar! Och det var (hör och häpna) riktigt roligt på joar. Alla hade skit skojj, ja det här var
nog en av dom bästa joarkvällarna på väldigt länge. Det gillar vi! Keep up the good work P :)

Idag har det varit en lam dag, åkte upp till Mallan vid kl:12 och käkade kebab och kollade
på film, sen hem.. Då ville Karin ha matsällis, så följde med henne till Natti. Satt och pratade
ett bra tag, inte varje dag :) Så det var trevligt!

Nu ska jag fortsätta glo på den andra dumburken!


Tack alla för en toppen helg :)








Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahahahahaha! Jag skulle ju dö om jag såg några som rulla en såndär! Haha! =) Hade du kul ute babe? <3

2009-09-14 @ 14:31:58
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: linda

låter som en toppenhelg det där :)

2009-09-14 @ 18:03:30
URL: http://linditae.blogg.se/
Postat av: elizabet

Haha okej så bra :D !

Jo det är bara finr med mig :D !

Vad händer i veckan då? :)

2009-09-15 @ 16:18:56
URL: http://elizabetanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0