You can´t get this

Vaknade med en förbannad värk i min rygg
imorse (var upp kl:7.30 btw, inte varje dag)
Fattar inte, fast tror det är för min icke rörlighet
de senaste 14 dagarna :( Så nu vet jag inte hur jag
ska sitta, ligga, stå, för alla lägen gör piss ont.
Bara dunkar i ländryggen och axlarna/skulderbladen
värker som tusan!

Var och kika på lägenheten idag, men nejnej..
På TOK för lite. Inte ens en fransk balkong, och
endast två fönser, brevid varann, alltså åt ett och
samma håll. Nej, det kändes mest som en fånge cell
faktiskt. Väldigt tråkigt, men sant..
Bara leta vidare..

Nej, nu är det dax för Bonde söker fru, tom
pappa tittar på det, haha!


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Jaså, dax att flytta ?? ;o

2009-10-30 @ 08:38:46
Postat av: Emma

Emelie: Jajjemen, men jag väntar ju fortfarande på din lägenhet ;)

2009-10-30 @ 22:08:27
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0