Update

Var ett himmla tjat, jag lever!
Har varit krasslig denna vecka också, så har inte haft
något att blogga om tycker jag..

Igårkväll kom Mall & Joss förbi en sväng iaf, sen bestämde vi
oss för att åka ut till Hummelstabaren och fika. Var inte igår :)
Sist jag var där, så jobbade jag där har jag för mig. Men det
var en trevlig tripp, dock lite kyligt. Sen bar det av ut till Ryssbo
för att guida Mallan som var helt ute och cykla ;) Men nu vet hon iaf.

Och Sverige spelade ju mot Albanien igår, 4-1, dom var riktigt duktiga.
Synd bara att dom inte hade den kämparglöden och viljan mot Danmark,
när det verkligen behövdes, så inget VM för oss nästa år :(

Nej, nu ska jag bädda rent i min säng, finns inget bättre att lägga sig
när det är nybäddat :) Sen städa lite, tjohoo..


See you

Kommentarer
Postat av: elizabet

krya på dig :)

2009-10-19 @ 12:58:43
URL: http://elizabetanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0