Summering, så här KUL kan man ha en Fredags kväll

Av min otroooligt händelserika fredags kväll:

- tog mig i kragen och käka, pyttipanna
-
åkte till maxi och förberedde mig för imorn, (ifall) jag SKA gå ut
- träffade Peter där, fick en lime
-
träffade Pernilla där, fick en kram
- köpte godis, har inte ätit något av det? (dumt att ens slösa pengar på´t)
- legat raklång i sängen, kollat på idol
-
pickat på datan, tror jag var ensam om det
- Sandra tänkte på mig, "krya på dig skrutt" ♥
-
smsat med Mallan, dom har SKIT kul
- smsat med Sis, hon har ryggskott
- smsat med Jenny, hoppas vi ses i dimman
- ska ta mig en dusch nu, sen sova


... vad har ni andra roat er med? Säg inte Fest/Oktober festen, jag VET redan det ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag har faktiskt vart på hem och villa mässan, shoppat, gått på brolle musikalen och sen bott på hotell i stockholm. lite bättre än oktoberfesten! :) mohahaha..

2009-10-03 @ 13:41:35
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

mår du bättre? utgång ikväll!?

2009-10-03 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0