Star Lounge

Dagen igår var lugn, sen ringde Mallan och kom
med lite vildare planer...

Så kvällen började med käk o smirre hemma, sen var det
bara att göra sig i ordning och åka till Bäret där förfesten var
i full gång. Blev mycket prat, vin och allmänt trevligt :)
Sen när alla hade kommit, druckit upp sitt vin osv, så
knallade vi vidare till det nyöppnade stället, Star Lounge.
Väldigt trevligt/mysigt ställe, BRA musik, rock :)
Ett minus är att dom stänger kl:01, men det var lagom, med tanke
på att jag börjar jobba snart. Jag höll mig iaf, och gick hem efter SL,
istället för att svänga mina lurviga på joar, som två andra ;) Känns bra idag!

Så ikväller blir det lugnt, jobbar till kl:20.30!

Dax att göra sig i ordning nu kanske..

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: elizabet

Så bra =)

Haha, tack då !:)

2009-10-19 @ 13:48:05
URL: http://elizabetanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0