Kvällsbesök

Helgen började lugn, och slutade ännu lugnare!
Igår var det ju iallafall program söndag på tv,
något som sög i utbutdet i lördags, inte ett enda bra program
att glo på.. Men igår, då var det bra prog. heela dagen, vilket
gillas när man inte står pall för så mycket mer.

Sen kom Linus o Roffe förbi och snacka lite gojja också,
trevligt.. Blev dock lite avis, för dom berättade om hur roligt,
och mycket folk det hade varit ute i lördags osv.
FAN att jag missade det, ville ju också..
Men istället så tröst shoppade jag lite, får nog hem det imorn.
Men inget kommer säkert passa bara för det..

Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med,
detvillsäga, absolut ingenting, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0