Hysteriskt roligt

Det har ju kommit upp gamla bilder ifrån
år 1999-2001 på fejjan, ifrån gamla statt och joar. (Enköping)
HAHAHA, och vi som bävar för hur vi ser ut i nutid (om man kommer med
på kort ute på krogen), vi kan skratta oss lugna.
Fy sjutton vad roligt det är att kolla på, kusiner, vänner som fick gå ut då,
andra randoms som man vet vilka dem är osv. Ojoj, ligger och skrattar för
mig själv. Men det ser ut att ha varit en galet rolig tid ;)

Nog om det, har precis unnat mig ett bubbel bad i 45 min,
välbehövligt och riktigt underbart sköönt. Lite massage på
det hade man ju varit som en ny människa, MEEN nu har jag ingen i
min närhet som kan massera mig :(
Måste tvinga någon snäll varesle, för mina axlar/rygg är inte okej!

Nej, lite CSI och Roast på Berns, fint de!

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0