Blodet droppar

Och nu tänkte jag inte på Halloween, eller fest/maskerad.
Blodet droppar in i mig :) Så nu är jag mycket piggare,
tack och lov. Efter den här sista påsen får jag nog åka hem.
Sova i min alldeless egna säng, sweet :)

Fick besök av Mallan, Jossan o Hannah idag också,
guld värt ♥ Tiden går fortare då, och bättre med trevligt/roligt
sällskap, än en "stönande" tant, eller "icke" runkande gubbe.
Jossan ska ev. plugga till sjuksyster sen, och när dom kom in och
skulle ge mig en vitaminspruta i magen var Jossans kommentar:
-"Nej, gud. Usch, jag måste kolla bort, jag kan inte titta."
Haha, det bådar ju gott inför framtiden ;)



Nej, nu måste jag ha armen rakt, så jag får åka hem någon gång :)
Hoppas ni har en bra Halloween!


Kommentarer
Postat av: linda

vad bra att du e på bättringsvägen! :)

2009-11-01 @ 20:14:53
URL: http://linditae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0