T J O C K T

Ja, jävla förkylning..
Tjockt i bihålorna, som gör att man får
lite pannknack pga det. Tacka vet jag nässpray :)
Och igår kväll snöade det, igen. Men som vanligt, inget som
ligger kvar. Jävla skit väder! Ska det va, så ska det va, annars kan
det va. Haha, eller nått.. Har så mycket snor i skallen, så det blir
lite luddigt ;)

Hoppas mitt magknip ger sig, så jag kan gå på bio ikväller :)
Bröllopsfotografen hade vi tänkt, så får se om det blir av eller ej.
Hoppas på det bästa!!

Kanske ska ta en powernap en stund, är ganska trött
för förkylningen vill tydligen att jag ska vara vaken på natten.
Varför sova, när man kan snora, typ. Usch

Yadiyadi, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0