Snälla, säg att det inte är sant

SNÖÖÖÖÖ eller hagel kanske man ska kalla det..
Nejnejnej, var min tanke när jag tittade ut!
Jag är inte ett fan direkt av snö, eller visst, i fjällen när
det är dax för skidåkning, men inte på hemmaplan.
Jag tycker att om man vill ha/se/uppleva snö, får man åka
dit det serveras snö, och vill man inte ha snö, ja då stannar
man på hemmaplan, klart! Men vädergudarna är inte med mig
angående det, tyvärr! Någon som håller med mig??

Igår vart det en heldag med Mallan :) Var länge sen, eftersom båda
har varit/är sjuka. Vi började med en lunch på stan, sen en roadtrip
för huskoll, sen movietime för hela slanten. Hann väl med 2-3 filmer.
Sen åkte vi till Linus o Roffe för att beundra Sindy, deras nya bebis :)

Om ett tag så ska jag äntligen få träffa min Fisan :) Känns som år och dar sen.
Den rackarn har ju spenderat 3 veckor i Thailand, och snart lämnar hon mig.. Igen!
Men ska bli väldigt skoj :)



Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

SNÖ IS THE SHIT EMPAN! :)



2009-11-05 @ 07:04:30
Postat av: Emma

sv: Haha, FUCK NO

2009-11-05 @ 11:12:39
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0