Show must go on

Ja, vet inte vad jag ska skriva egentligen!
Men känner att jag måste skriva av mig, men det
får bli en försköning, kan ju inte blotta allt här heller!

Var hos Sofie igår och hade det mysigt iaf, pratade
en hel del. Tack för infon hun :)
. . . . . . är skit, nu har man fått det svart på vitt! HA!
Eller a, det finns ju dom som inte är det. Dock väldigt
få, eller upptagna.

Skulle vara skönt att följa med Jossan o Karro till Turkiet
i december, för att träffa dom roliga och trevliga människorna,
bara komma bort ifrån vardagen och rensa tankarna lite och
leva loppan för ett tag ;) MEN, det är dyrt att ta sig dit nu :(
Dock finns ju boende, men endå. Måste vara lite ekonomisk.
Åker hellre dit i sommar igen när det är varmt o skönt, längtar!
Livet där är underbart, behöver inte tänka på något, vill man ha
en kille, kryllar det av dem, haha! Men att bara ligga i en solstol rakt
uppochner i solen, bada lite i havet och bara vara, thats life!
I miss Marmaris life, hard life!

Nej, nu ska jag msn:a ett tag till med turkey innan jag ska till Sofie :)

 

.... Din förlust, inte min!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

vi får cama när vi är där nere. så känns det som att du är med. ja får ställa datan i soffan :)

2009-11-11 @ 17:11:39
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0