Nu kan du få mig så lätt

TRÖÖÖÖÖTT är vad jag är.. Kunde inte sova ordentligt
inatt, för den sidan jag brukar ligga på och somna på,
det var ju den sidan dom tog sprutan i, så jag kunde inte
ligga som jag ville, för då gjorde det ont i min arm, hoppas
att värken ger med sig snart, men 2 dagar brukar dom säga.
Sen har jag jobbar hela dagen idag, puh. Det här pissvädret gör
ju inte en på topp och pigg direkt..
Synd att man inte kan gå och lägga sig nu för natten, skulle
somna som en stock. Men klockan är inte ens 17, så lite väääl
tidigt att krypa under täcket, tyvärr :(

Hoppas tröttheten håller i sig ett par timmar, så jag somnar
bums sen, för imorn börjar jag jobba ännu tidigare än idag.

Nu ska jag inte göra något, bara vara, kanske somnar, who knows.

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0