Noll sömn och slagsmål

Är så förbannat trött, det har blivit en helomvändning
på dygnet efter helgen.. I fredags gjorde Hannah mig
sällskap framför Idol, jobbade i lördags, sen hem o göra
sig i ordning för att sedan dra till Louise i Heby,
sen vidare till förfesten i Sala, sen vid halv 12(?) gick vi till Sala Statt.
Helt galet kul hade vi, eller jag iaf, haha! Men kändes som om vi var där i 30
min, sen stängde de kl:02. Man är ju lite bortskämd med att Joar
stänger kl:03. Efter 45 min efter stängning satt vi i bilen på väg
hem, kom i säng vid 4.. Lagom TRÖTT efter ha varit uppe nästan
i ett dygn, sen somnade jag sent igårkväll, sen efter att ha suttit med
näsan i skolböckerna idag också, orkar inte koncentrera mig mer idag..
Jag som hade fått in en bra dygnsrytm, hm..

Sen av någon konstig anledning, så känns det som om jag har
varit med i jordens slagsmål efter en kväll ute.. Skit ont i hela kroppen
det känns som om någon har använt mig som en boxningssäck.
Skit skumt.. Vad beror detta på tro? Hmm.. Jaja, huvudsaken att
man har kul iaf : )

Känns som om jag kommer somna väääldigt tidigt ikväll,
lika bra det, för jag ska till skolan imorn!

Kommentarer
Postat av: elizabet

sv;Tack :) Ja alla ser nog äldre ut om man färgar från blont till brunt faktiskt :)



Haha ja jag såg den nu :D eller i helgen som var :D Suueperbra, jag vill också leva bland coola och heta vampyrer haha.. :)

Men tyckr det blev så tvärt slut.. Menmen älskar twilight :) <3 Puss

2009-12-01 @ 16:26:30
URL: http://elizabetanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0