NEW MOON

Jobbade först idag, s e n:

Har man kikat på New Moon på bio ikväll..
Och ni som inte sett den, SE DEN!
Gillade man Twilight, så kommer denna film
inte göra er besvikna, riktigt bra, jag finner inga ord.
Och nu är det ju evigheter kvar tills nästa, jag får nöja mig
med min 3:e bok så länge. Dom första böckerna är också
kanon bra, mer ingående än filmerna..

Jag skulle kunna se dem om, och om, och om igen!
Jisses, och jag som inte ens gillar "overkliga" filmer.
Men det här är äkta på nått sätt, tror jag..
Det känns inte konstigt att kolla på iaf, huvudsaken :)

Nog om det, dock kommer jag tjöta om det mer gånger ;)


Bild "stulen" ifrån google


Kommentarer
Postat av: elizabet

Ååh tack hoppas du verkligen tycker de =).

Jo jag har väldigt svårt o vänja mig! :) Men det går nog snart, men jag trivs i det.. Känns så himla konstigt bara när man vart blond nästan hela livet. :O



Jag vill se new moon föresten du o din syster säger att den e superbra måste verkligen se den:)



puss

2009-11-26 @ 14:08:50
URL: http://elizabetanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0