Ibland ska man ha bra jävla tur!

Nyss hemkommen..
Trodde det skulle bli en tråkig dag, men icke.
Jag, minime o Roffe åkte till Uppsala (hatar att köra bil i den
staden!!!) Typ enkelriktat ö-ver-allt. Menmen, vi kom dit, fram och
hem iallafall :) Vi knalla på stan medans Roffe var på möte.
Har äntligen hittat mina älskade boots. Trodde inte mina ögon.
Först hittade jag bara strl 41, frågade om det fanns i min strl.
Men det fanns bara dom stod framme. Sen frågade hon:
- Eller vilken strl ska du ha?
- Jag: 38
- Men vi har ett par 38or står här
- Jag: VAA?? Överlycklig

Provade dom, och självklart var dem förstora. MEN, vad är iläggssulor till
för? Så det blev ett par fleece sulor, så nu är dom varma o goa också :)
Perfekt inför vinter, tjohoo..

Sen blev det lite kvalitetstid med syster också ♥

Nu är det halv åtta hos mig, Mamma´s Pojkar o Paradise Hotel som
står på schemat. Sedan bokläsning: Om jag kunde drömma!
Twilight boken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0