Fråga: Hur mycket....

... snor har man egentligen. Man snyter sig, och snyter sig,
det tar aldrig slut.. Min lilla nos ömmar efter allt snyteri, hua!
Jag säger det igen, tacka vet jag nässpray, men det kan man ju
tyvärr inte knarka för mycket av, då gör det ju ont i snoken.
Tar bara nödvändigtvis, så man kan andas!

Upp kl:07 för att besöka hospitalet för lite blodlämning,
och då fick jag frågan om jag hade tagit vaccinsprutan
mot svinis, när jag sa nej höll hon på att bryta ihop.
Nej, skämt åt sido, men hon blev lite chockad, för det är
tydligen väääldiiiigt måånga som har tagit den (förutom jag
och pappa då). Då sa hon åt mig att sitta ner och vänta på att
vaccinet skulle bli lite varmare, för dom hade precis blandat ihop
det, så det var lite kallt fortfarande.. Så det blev frulle på sjukan,
och sen svinspruta. Får väl se hur länge man överlever, men tanke
på att det är Fredag den 13e idag, och med min tur.... Hm!
Take Care (om det här skulle bli mitt sista inlägg, och jag försvinner
spårlöst) Då är det svinen som tagit med mig till deras sida.. ;)

Ikväll skulle det ha blivit Idol kik med Fisan, men hon fick lov
att jobba istället.. Så det blir väl till att ha en lugn hemmakväll :(
För jag jobbar resterande helg, yeey!

; I Love You Too

Europe



Bon Jovi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0