What a day / life : (

.. Bakslag på bakslag, jippie.
Det går bra nu, eller I N T E : (
Skulle inte förvåna mig om det kommer ett ytterligare snart
eller två snarare..

Gårdagen var i alla fall lyckad.
Jag o Sis låg ute och solade ett tag, sen spelade vi kubb,
det gick ju mindre bra, sen kom min Pärla Mallan förbi
och förgyllde min dag : ) var ett tag sen man såg henne.

Sen åkte jag, Sis o Roffe till Västerås, skulle shoppa lite,
men kom ju dit starx innan kl:18 cirkus, och affärerna stängde
kl:19, yes bra där. Fick dock med mig en hatt, ett linne o en tröja.
Så helt tomhänt var jag ju inte. Men hade mer på min "lista" som behövdes.
...Men det sket man ju i ; )

Aja, ska väl försöka mig på att plugga nu.
Har ju en hel del annat som snurrar i mitt huvud för
tillfället, så går inte så bra att koppla om och ifrån riktigt.

...Ciao


Kommentarer
Postat av: emelie

tänker på er!

2009-05-27 @ 06:56:44
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0