Valborg & Galenheter

Valborg då, åkte till systemet med Mallan
och shoppade lite nödvändigheter ; )
Började hos Stoff, fast jag var nykter och körde för jag skulle
jobba kl:6.45 dagen efter...
Sen åkte vi ut till Resee, där det var grillning och umgänge.
Var riktigt trevlig, dock svinkallt, satt under täcken och filtar
men höll på att frysa ihjäl, så vi förflyttade oss in..
Sen vid halv 12 skjustade jag fyllskallarna till Joars, för att sen
åka hemåt och hälsa på kudden, kunde dock inte somna förens
3, halv 4, så det blev knappt 3 timmars sömn för mig som skulle upp 6.

Men var ändå hyffsat pigg och dagen gick hyffsat fort på jobbet.
När jag slutade vid halv 3 åkte jag till sjukhuset, var där ett tag..

Åkte sedan hemåt, duchade och gjorde mig i ordning, sen kom Mallan och
hämtade mig, för lite vin intag och skitsnack där, innan vi tog en taxi till Hellman´s
place.. Var där en stund, sen knallade jag och Hannah över till grannen, Fia!
Sen bar det av till Joars, där vi dansade och hade skoj, jag hade det iaf : )
Var en riktigt trevlig kväll, förutom ett litet missförstånd och lite osämja, som
jag hoppas är utrett nu? Fick skjuts hem sen vid halv 4 inatt, och efter mycket om
och men fick jag till slut sova själv, tack och lov ; ) Haha.. Sorry grabbs!

Idag har jag varit halvdöd hela dagen, kan bero på sömnbristen.
Jag som tänkte sola, men har verkligen inte orkat.. Får göra det imorn
innan det är time for work. Nu ska jag nog joina kudden!

Hoppas ni mår bra och har haft en bra helg hittils : )

Bilder ifrån valborg finnes på Emelie´s blogg, check it out.

...HejSvej

Kommentarer
Postat av: josefin

Tack gumman:)

2009-05-03 @ 21:29:02
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0