Jag kunde ju inte bry mig mindre

Har visst inte bloggat på ett tag, men det sket man ju i ; )

Annars då, i onsdags fick vi för oss att dricka vin/öl,
förfesten började hos "Roffe"..
Sen blev det ett besök på joar. Var hyffsat mycket folk
och skojj hade vi.. Knallade hem vid 3 snåret..

Var lite lagom seg på torsdagen, så blev inte många
knop då inte..

I går så blev det återförening med tjejerna : )
"Armen i vinkeln, blicken i skyn, så va de menat,
whiskey å renat, vårt mål alkohol SKÅL!"

Började med vin och tjatter hos Tiberg, sen vek jag o Emmy
av in till Tim o Jocke en snabbis, sen knallade vi till O´learys.
Efter en stunds öldrickande där begav vi oss ner till joar,
där det var hyffsat med folk igen (!) Helgen innan löning liksom?

Idag har man mått sådär, men nu så, mår kalas : )
Ted var snäll och hämtade en kebab till mig också!

Hur har eran "långhelg" varit?

...Ciao

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jag vet roffe is the shit liksom ;D i lööööööv you <3

2009-05-24 @ 12:20:30
URL: http://linabodin.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahah, det låter kanon ;D

2009-05-24 @ 12:34:07
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodå, den har varit helt okej. :)

Din själv då?

2009-05-25 @ 16:50:42
Postat av: Mallan

Roligt att ses igår :)

Blir på så bra humör när jag umgås med dig min pärla!

2009-05-26 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0