Värdelös Lördag

Trodde jag, men tji fick jag : )
Var först hemma och försökte piggna till efter fredagen.
Sen ringe Hannah, så jag mötte henne, Linda o Mike, så
åkte vi upp till Jens och kikade på melodifestivalen. Dom andra drack,
men jag hadeju lovat att vara chaufför, så jag fick hålla mitt löfte, och
skjutsade min far på 40 års fest.

Sen tillbaka till J, värdelös melodifestival i övrigt, hade ingen favorit, men
det var ju piiiiinsamt att operalåten vann, snacka om att Sverige skämmer ut sig
i eurovision! Sen skulle de andra ut, så jag, Hannah, Linda och Mike åkte och hyrde
film, The Passenger. Vi tävlade om vem som hann först till videostället, självklart
vann jag : ) Hem till Hannah o tittade. Var dock bara jag o Linda som var vakna och tittade,
o vi tyckte filmen var bra. Lite knepig o skum till en början, men sen blev den bättre.
Åkte hem vid 01, somnade dock inte förens vid 5 imorse!

Idag har det varit lördagsuppdatering med minime, standard på söndagar ; )
Och nu är det tv-kväll, all night loong. OTH, Gossip & Beck!

...Ciao

Kommentarer
Postat av: jennie

exakt dom programmen ska jag också glo på :D

2009-03-15 @ 19:43:25
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0