Tre läckerbitar på prommis

Jajjemen, jag fick för mig att jag vill ta en prommis,
efter maten.. Eftersom lat som jag är tok bilen till jobbet.
Ångra det dock när man verkligen kände vilket underbart väder
det var. Men då var det försent.. Ville ju åka och kika vart jag skulle
ta vägen imorn, första skoldagen och allt. Så nu vet jag det!
Fick iallafall med mig Mall o Joss på prommisen, så vi hade en
trevlig stund där.. Sjöng, rimmade och pratade : )



Haha, ingen av oss är prommis klädda här, snarare för fest ; )

Kika vidare på Grey´s kanske, sen invänta minime och BB!
Ha en bra kväll!

...Sweet deams

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka snyggingar ;)

2009-03-26 @ 15:09:38
Postat av: Josefine

Va är det där för snyggingar du har hittat!? =)

2009-03-26 @ 15:10:12
Postat av: Emma svarar:

Ja, det kan man ju fråga sig.. Ett par snäckor jag hittade längst vägen ;)

2009-03-26 @ 16:48:52
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0